heh

Börjar lära känna ännu fler i klassen nu and that's great!
Iaf men idag var jag opasslig: jag var såå äckligt trött hade sovit ca 3 timmar, kommer inte ihåg allt vad jag sa och gjorde och sen så somnade jag sista lektionen på so:n när de va en film, som tur va hade ja redan sett den.
Iaf men idag hade vi vår första engelska lektion och jag är kär i min engelska lärare han är helt underbar, typ 70 och pratar bara engelska me oss, säger darling och berättar spännande aknedoter från sitt liv, hehe.
Min svenskalärare e oxå sweeeet och soläraren och gympaläraren med. De e faktiskt skönt att typ bara ha bra lärare, efter ett tag tröttnar man alltid på dom konstiga... :/
XOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0