Skol is skol

Haloj! Idag i skolan hade vi bild och man skulle redovisa nått om sig själv så alla gjorde de i typ 1 minut och sen när de va Niklas tur pratade han i 30 minuter om massa konstiga saker och att han va på skaras sommarland i sommras haha han måste nog va den konstigaste personen ja träffat alla skratta åt han men han fortsatte ändå. Sen vart ja mobbad oxå fick en penna i huvudet av Sandra kände mig nästan som djungelJocke (eller va han nu hette). Sen funka inte min sprillansnya stift uppfinning som min mamma köpte för typ 100 kr. Jag och Sandra trodde då att de va stift killen i skolan som hade mixat med den så att ja skulle kasta den så han kunde sno mina stift. Om ja inte berättat om stift killen innan så är de iaf en asiat med as tjockt huvud med stora gula hörlurar som går runt själv i regnet, iaf varför han heter stift killen är för att han tog Samiras väska och snodde hennes stift haha hon hade inte ens pratat med han förut och sen nu är hon rädd för han. Iaf efter skolan följde jag med Hanna i min klass till stan för hon skulle ha en dejt så ja vänta med henne i typ 2 timmar. Sen så tror vi oxå att en kille i vår klass är bög för han sa att han föredrog killar i nutiden och att han tyckte killarna i twilight hade snygga magrutor. Sen ska ja träffa Sallu och vi ska hitta på nått kul hoppas jag. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0