Grafisk design

Tjoho idag har varit en najsig dag har varit glad all day! Började med att ja väcktes kl 9 tror ja av att Felicia spelade epic saxofon guy och den fastnar juh på hjärnan så de va svårt att somna om men sen gjorde ja de iaf. Sen när ja vakna igen va ja helt ensam hemma så ja gjorde iårdning mig i lungn och ro. Sen när ja skulle gå upptäckte ja att ja inte visste va mina nycklar var så de sluta med att ja sprang så fort ja kunde till tunellbanan och sen bussen (som ja gjort alla dagar hitills ja undrar hur ja kommer orka med de varje dag hehe). Iaf vi började juh kl 12 som va as soft och den ända lektionen vi hade va grafisk design i 3 timmar men de va jätte roligt och ja ville typ stanna och göra klart hehe nerdi ja e. Vi höll iaf på med photoshop hela tiden, vi tog bilder på oss och sen fick man göra om dom till ailien och sånt så ja gjorde mig med rött hår och Sandra gjorde oxå mig fast grön och med en konstig mun haha. De va iaf kul och imårn ska vi typ ha de igen och vi ska ha de i 2 veckor nu sen byter vi till nått annat spännande. Puss/ MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0