Frågor till finnbloggen som kommer upp all the time!

Hur många gånger har du och Hugo haft sex egentligen?
det kanske är en alldelles för privat fråga?

Svar: Jag vill inte minnas Hugo han har varit för taskig mot mig så ja tänker inte svara på de...

vad tycker du om dom andra bloggarna?tex Egoina, Kissie, Dessi.

Svar: Finnbloggen is the one and only blogg!

1. Vad ångrar du mest i ditt liv att du GJORT?

Svar: Vissa saker förut som ja inte vill prata om :)

2. Vad ångrar du mest i ditt liv att du INTE gjort?

Svar: Hmm inget ja har juh massa tid på mig att göra allt ja vill göra :D

3. Om du fick välja, att tugga på en bajskorv eller att leva på Mcdonalds och pizza utan träning i en månad. Vad skulle det bli?
Svar: Nej vilken svår fråga... Hmmm ja har ingen aning kanske mcdonalds då.

4. Sol eller vintersemester?

Svar: ALLDRIG VINTERSEMESTER! hatar skidor efter vi va i hamarbybacken i vintras. Såå de blir såklart solsemester typ till Thailand <3

5. Vilken årstid är bäst?

Svar: Sommar såklart! Alla är glada och snälla för de är soligt och lov :) Annars höst för då finns de fina kläder och ja fyller år och de e ganska mysigt.

Hejsan! vill först och främst säga att jag tycker att du har så himla go röst och väldigt fint yttre, det inre verkar fint det med.
Jag är en tjej som kör långtradare till yrke. Rätt ensamt, har dock dator med mig.
Som tjej är man rätt utsatt i yrket. Men jag älskar mitt jobb!
Vad tycker du om tjejer som kör lastbil ? Ska killar hålla sig till det och tjejjen till köket ?

Svar: Nej ja tycker killarna ska laga mat åt tjejen de är mycket mer romantiskt <3

vart ser du dig själv om ca 10 år ? gällande ditt förhållande med hugo, kompisar, kmr du ff va kompis med dessie o alla dom, vart arbetar du, skola & utbildning ? BERÄTTA! :D

Svar: Ja och Hugo är sooo over so 2008-2009. Dessie höhö?

Vad kommer du göra om socialdemokraterna vinner?

Svar: Öööh ja kommer leva mitt normala super roliga liv

Hur gammal var du när du förlorade oskulden? önskar du att du hade väntat?

Svar: Ja sparar mig till bröllopsnatten såklart vem gör inte de? Ja har oxå en silver ring som visar att jag är oskuld shoho! GUD OWNS

Hur många seriösa förhållanden har du haft? Hur många gånger har du vart kär?

Svar: Hmm 1 typ fast vi hade inte sex hehe men ja va kär. :)

Hur har du lärt dig att gå i höga klackar så bra?
Ska man gå på ett speciellt sätt för att hålla balansen och att de ska se snyggt ut?:)

Svar: Ja vet inte ja va bra från början typ eller va ja fick höra av folk iaf! Övning ger färdigheter typ (kan man säga så). Man måste iaf träna för att bli bra på att gå annars är man ett under som jag dåra! hihi

puss/moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0