Fotograf moa

Tjoho! Ida har ja först varit me Madde och Sallu och sen kom Linnea, vi drack te (eller inte jag) och sen drog Madde till Carro och jag, Sallu och Linnea träffa Wilmer och vi drog hem till Mattis och Linnea gav han en nyckel till ett hotell rum, han va iaf osocial och spelade starcraft med Viggo (som ja försökte prata med men han vägra svara) iaf efter de drog vi hem till Oliver och kolla på en suuuper tråkig film om hulken och skulle rökt vattenpipa meeen ja glömde kolen hemma så istället tog vi fina bilder och jag va fotografen och ofra mig upp för soffan. Sen vart ja sur på filmen och drack upp min ända vodka de va inte så mycke så ja vart inte lullig men ändå de hade kunnat funka om nån hade bjudit mig på dricka oxå så nu har ja inget till imårn. Iaf efter de drog vi ut på en romantisk promenad längst monteliusvägen. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0