dröm about scool

 Idaaag hade jag tänkt gå upp supertidigt och vara superproduktiv men tyvärr så vaknade jag inte :/ men nu ska jag fan i mig komma upp tidigt imorrn, lr idag! Cause I've got me some plans!
Iaf jag hade en supersweet dröm om min nya schuul! Alla i min klass, nästan var blonda killar med backslick och dom var konstiga och först var jag besviken men sen så sprang jag runt med dom och gjorde busiga/roliga saker och blev jagade och låste in oss i en simhall. Iaf tänk om det vore på riktigt!! Men jag undrar verkligen vad det betyder?
Senaste tiderna har jag drömt om i princip alla människor jag någonsin har känt,, brukar göra det när det är någon stor, ny grej som händer to me....
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0