DJ Birdnerd

Hehe inte för att rubriken har nått me va ja ska skriva. Ida har ja inte gjort så mycket har typ känt mig död hela dagen och bara kollat på gossip girl på datan. Ja har till och med blivit såå in love och nerdig i gossip girl att ja igårnatt började sätta upp mina fina posters(?) på min gaderob för att den ska bli lite finare (a) och skapat en lista på spotify med musik från GG...busted. Ja har också flyttat fram min dator (som tog lång tid me alla sladdar) till min säng så ja kan sitta i sängen och kolla på tv. x). Ja har verkligen inte orkat göra nånting ida känns de som. Satt oxå och åt middag i mitt rum och ätit massa godis som ja lova mig själv att ja skulle sluta med även fast de e omöjligt när vi köpte massa på båten, men efter ja ätit upp allt ska ja försöka bli nyttig..are. Ja har inge liiiv hjälp! Min fina indiska gud har ramlat ner från min vägg oxå (inte för att nån e intresserad men ändå) och ja får iaf inte upp den igen, nån som vill hjääälpa miiiig? nee skoja. Ja har oxå börjat dricka massa vatten! Stort grattis till mig för ja ska bli en ny woman. De va allt ja hade att säga idag, antagligen kommer ja inte orka gå ut nu heller eller på hela kvällen så Godnatt (inte för ja ska sova nu utan för att ja kommer nog inte uppdatera mer idag). XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0