777gladochtacksam!

Tjuuuuuu!
Ni vet inte hur mycket jag uppskattar helger nuförtiden! Tyckte att det var superkul att gå på bio idag me mua å nicole, alltså överdrivet kul! Och dagen igår tyckte jag oxå va överdrivet kul! Och sen blir jag överdrivet sur för att jag inte gjorde nått speciellt i fredas. De e feeeett nice att va så där överdrivet tacksam! Allt är kul, det var till och med kul att plugga idag bara för att ja slapp göra de under tidspress. Jag tror att den här överdrivna glädjen kommer för att jag har blivit en ordningsam pluggis nu som faktiskt förtjänar ledighet, typ.
Jag blir asglad för alla skitsms jag får på helgerna oxå och jag är asglad över att jag måste stay out of skuuul imorrn!
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0