vem tror alla att jag är? :SSSSSSSSSSSs

en sak som är sorglig som jag har insett är att ingen verkar förstå hur ironisk jag är. jag är en äkta geek jag är ironisk nästan hela tiden!
får höra dumma grejer fårn folk som jag trodde fattade, helt sjukt! jag måste ju framstå som helt galen om ingen någonsin fattar när jag driver.
senast igår sa helin att jag alltid tar åt mig för saker. vart så chockad för jag tar nästan aldrig åt mig, iaf inte för saker som folk säger iaf! sen om nån typ slår mig ashårt lr nått sånt då blir man ju arg! men om nån typ petter säger typ "din ryska tjackhora" så kanske jag ser fett seriös ut och säger "fy fan va fittigt pette" men då menar jag ju inte allvar ofc! ofta man tar åt sig för nått sånt lixom! å då tror typ helin (tillexempel) att jag vart arg på riktigt! weird...  :S aja det är ju mest mitt fel jag ser väll för seriös ut i guess......................................

ingen förstår mig......................



xoxoox sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0