minnen

här är några bilder från början innan alla kom och slutet av the nigth! ehhh asso de e mest bilder på mig ensam och arg i en fotölj.... men det var några girls som fotade supermycke så om jag får tag dom bilderna så ska ni nog få se att jag inte alls e mobbad!






maddes coola drink!








ehhh tror inte att jag riktigt fick lägga upp den här men den är ju rolig x)








jag hade ingen dejt........


mörker....


till slut försvann allt hopp............................

ja det där var typ en miljon egobilder på mig i min fotölj och ingen på nån annan som var där... men eeeehhhh de kmr en film när jag och moa dansar kung fu sen så.... ;)

xoxoo sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0