i mitt rätta element :B

allt jag kommer på att jag ska skriva om just nu är supertöntigt! typ varför vissa böcker är bra, vilka böcker jag vill läsa och konstiga långa texter om min författare i svenskan... men det tror jag inte att finnbloggens superexklusiva läsare vill höra om! ;) hmmm kanske ska hitta på lite juicy gossip lr nått x)
hmmm hmmm hmmm...
men asså idag en liten lista på bra böcker kan jag väll ändå smyga in? whatever here goes:

böcker som lämnar avtryck i ens hjärta som djupa schack  av betänksamhet över livet och en sällsam öppenhet, som en port inför en skimrande framtids bravader:

i rosens namn
andarnas hus
mästaren och magarita
borta med vinden
Flyga drake
adolf hitler
m.f.

här är föresten en söt bild på mig som liten bebis: aaaaw! min stora dröm var att jobba på ett bibliotek! <3 (SKOJJA BAH!!)


xoxo sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0