minnen med vänner:

här är en bild från åttan på mig moa och karin! som ni ser är karin den mer seriösa som gillar att mysa speciellt kindmysa och jag och moa är dom där jobbiga katterna som garvar ihjäl oss åt nått dåligt skämt som nån av oss drog! awww minnen!


första sleepovern hemma hos karin i sjuan! vi hade superkul minns jag!


mua försökte alltid lura folk så att hon slapp gå till skulan:


här fick jag betala det dyra priset för att jag är så jobbig ibland och pratar och skriker för mycket och lyssnar för lite på andra!


karin fick en minilaptop och vart beroende av japanska hemsidor...


vi blev äldre och utvecklades olika! jag vart större och starkare medans moa inte tränade lika mycket vilket resulterade i att moa vart en pussy och jag bestämde mest och hon var tvungen att lyda alla mina order. så kan det gå om man hellre stannar hemma varje dag när det är gympa och äter babymat och kollar på vampire diaries!


xoxoxo sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0