talangjakten

idag var en asnice dag! vi hade hemkunskap och sen fick jag och moa och några gå för att vi skulle förbreda talangjakten! så jag och moa finnade omkring och hjälpte till lite här och var och fick se alla bidrag och rösta på dom! alice och emmy vann iaf dom fick 10or av alla i kulturrådet! asso dom var asbra ju fick värsta rysningarna haha x) iaf jag gav bort en massa 10or för det var jättemånga bra! det lägsta jag gav var 5 lägre kändes lixom elakt att folk var med bara det var ju bra lixom.
9a fick en 10, sara och alice med, och malin och evy, emmy och alice, dom i 9e, och dom tre killarna som var sist. supersweet iaf!
hoppas att nån lägger upp filmerna från talangjakten!

xoxo sally

Kommentarer
Postat av: Emrehelen

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-12-20 @ 08:39:20
URL: http://emrehelen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0