supervältränad redan!

tjuuu alla! idag har jag tränat superduktigt! känner verkligen att gym är min grej, man bestämmer typ allt själv. man får lixom välja så bra! iaf det gick ganska bra men jag måste ta i mer nästan gång. det som var minus var vissa gubber som spanar in en när man gör ofrivilliga porriga ställningar på vissa maskiner och småbarnsmammor (dom tror att dom äger all rätt i världen för att dom taar hand om små barn) som glor på en i dushen :S
iaf men vissa av maskinerna på gymmet ska vi inte tala om...! jag börjar undra om de verkligen är nödvändigt att dom måste vara byggda så att man hamnar i sexy poses vad man än tränar?? lr hänger det ihop? aja don't ask me jag fattade ingenting idag eftersom att det var min första gång x)



xoxoxox sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0