spännande lista

Dagens känsla: misslyckad, hemligt sjuk, bedövad av ångest, förnekelse, lite sur, ganska... tom :o
dagens vill ha: umgås med andra människor skulle ju vara sweet! saknar de där va de nu heter när man umgås!
dagens droger: festis kaktuslimeee
dagens konsumtion: gratis vatten på donken vem vill veta mer??
dagens evil plans: inte så mycke mer storslagna planer faaktiskt...
dagens sexy begär: venne bekräftelse kanske?
dagens den här personen vill inte ha mig: kan nog komma på några ;)
dagens den här personen vill ha mig: ung vänster ska gå me där, karin hittade en lapp!
dagens cpgunnarhändelse: ono! i mina tankar finns de många sjuka minnen!
dagens mobbning: karin å ja retade mua lite (som vanligt) för alla roliga minnen när vi lurat henne x)
dagens lathet: dunno
dagens weakness: karin som säger saker som man faktiskt inte ska berätta, kom på nu att jag är sur!! >:o


karinjäveln kom me oxå, fan! aja....

xoxoxo sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0