skvaller om skoldagen

evelyn ville att vi som driver finnbloggen (:S) ska skriva mer om klassen och skriva ned nått roligt som evelyn har sagt varje dag. så här är lite grejer från idag:

jag kom på bästa iden evah att vi kan ha klassresa på någons landställe så det kanske blir malins, sweet!
på bilden så var vissa missnöjda med sina grupper. så de vart en massa flyttar och hugo och amir vart över ingen ville veta av dom. men min coola grupp tog emot dom och dom fick små roller. sen kunde man inte vara 6 st så amir vart tvungen att flytta. men karins grupp var superdryga och tyckte inte att de kunde skriva om sitt (dåliga) manus (asso ahhahahah ja skojja bah!!!!!1)s så att amir fick en roll så han är typ kamerakille nu... men det är väll bra då får man ha en cool keps.
iaf jag tyckte att dom där konstiga grupperna vart nice det är ju kul att jobba med folk som man inte brukar jobba med! så farligt är det faktikst inte! tror att jag skulle kunna jobba med typ alla i klassen... är med rasmus, hugo, isa och paula nu. hörde att ratri och helin vart supernöjda med sina grupper oxå x)
men det som var lite underligt var att saras grupp var full med hennes vänner, hmmmm.... det går rykten om att det var sara som delade in grupperna :O ska ta reda på mer om det!
hörde nått konstigt typ om att petter var rädd för facebook idag oxå haha x)
max härmade markus ganska bra idag haha. tydligen hade markus druckit två öl på en bar i spanien!! gash ingen är någonsin vem man tror att dom är! go markus säger jag!

dagens evelyn replik är: ehhhh....... hon sa inte så mycket kul idag faktiskt meeeen.... hon vart väll ganska glad att det var falukorv till lunch så jag kan tänka mig att hon sa typ: "woho falukorv i skolan!!!" eller nått :) alla andra vart inte lika glada...

xooxoxo sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0