Peng-aar

Heeloj everyone! ida va de möte i skolan först de gick väll bra i guess men ja hatar när de e typ 4 människor som glor på en och allt bara handlar om mig haha. Sen va de bild och vi kom på bästa saken att filma (för vi har film sak nu) . Haha Isra ska köra runt oss i en bil hon sägr att hon kan köra så då litar ja på de. Sen efter skolan träna ja me Karin, Sally och Viggo de va väll kul fast ja ansträngde mig inte så mycke hehe. Märkte när ja kom hem att ja har kvar lite pucko från igår och att mamma gav mig 300 kr nu för ja ska göra massa läxor naajs då kan ja köpa cola sen för ja börjar känna att mitt huve börja göra ont. Ikväll e de dating in the dark, Desperet house wifes och couger town. XOXO MOA

En bild på den vackra klassen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0