omg ja dör va tråkigt!!!!11 aja...............

Jag har blivit en riktig sköldpaddig tant nu när jag är sjuk! ett annat nytt intresse som jag har fått nu de senaste dagarna är att äta kladdkaka å googla på bilder av fina djur som jag sparar och pressar i en mapp på datan <3
här är några av mina personliga favoriter:


den här är fin!


och den här oxå...!

'
och den här är intressant....



ja som ni ser så har jag fullt upp med mitt jag märker knappt av att jag är sjuk hahahaha och nej jag är inte avundsjuk på alla andra som får leva ungdomsliv å vara ute å umgås! nej  nej nej de får ni inte tro! ^^

om ni vill kan jag återkomma senare med fler bilder fast på djur som inte finns på riktigt... :o eller vem vet?? ^^

xoxoxo sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0