o

tjooo!
idag så har det vart en nicenice dag i skulaaan! vi hade en massa vikarier, sen var det guud mat och jag och moa fick sitta och kolla på alla som skulle vara med i talangjakten! jag vet typ redan vilka som ska få 10or av miii! iaf sen kom vi på lite coola saker som man ska rösta på på niornas bal! tror att det var typ skolans mest vältränade, skönast i korridoren, skolans pudding och best klädda m.m. fett sweet!!
iaf sen skolkade jag första gången på hela terminen! så jävla duktig! jag vart typ helt wild och bah: nu skolkar jag från c-tyskan och köper kakor! fuck ye!
sen gick jag med siri och kakish till beyond retro och sååå....
ska typ plugga nuuuu


COOL!!!!!???!!!!

xoxoxo sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0