Min dag/MOA

Heej alla! Ida hade ja ingen sovmorgon för ja skulle göra NO prov men så såg ja inte Tina så de vart inget av de. Iaf istället hängde ja me Ratri, Rasmus och Amir och vi gjorde Svenska noveller hehe superkul! Sen på engelskan fick vi va i datasalen och då chatta ja me Karin som va sjuk ida men hon kommer till skolan imårn! De va äcklig lunch idag uuuush så istället så köpte ja billig Marabou choklad och en cola på willys såg ut som ja deprimerad eftersom då köper man alltid choklad och cola haha iaf jag. Sen på Son halvsov ja medans Amir la tejp i mitt hår som gjorde ont att ta bort så försökte ja hämnas men de gick inte så bra eftersom Amir inte har så mycke hår som mig. Efter de stack ja hem för ja orka inte me extra engelska och musik och när ja gick hem va de 20+ ute fatta va varmt?! Iaf fick gå till min gamla skola björngårds för att hämta nycklar haha gud va länge sen de va man gick där så ja passa på att gå på toa haha. Fatta va najs att bara ha 3 minuter till skolan... Iaf när ja kom hem chilla ja och sen när Felicia kom hem gick vi och träna Afro aerobic , Sally följde inte me för hon trodde hon inte hann aja de va kul iaf. När ja kom hem åt ja TOMATSOPPA och de gjorde Karin också typ så de va juh lite magiskt. Sen tog ja en dush och när ja dushat klart märkte ja att de regnade as mycke haha weeird sen sa Felicia att de hade blixtrat och åskat aja hoppas de inte e sånt väder imårn right? Nu ska ja chilla lite mer XOXO MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0