jag känner mig lurad............................

asso jag viste att det var något lurt eller overkligt med att moa och karin skaffade gymkort och började träna supermycket!! nu när jag också har det så berättar dom att dom inte gillar att gymma! allt dom vill göra är typ att dansa! eller ja typ aerobics dans å yoga! vilket ultrapussys dom är jag vill ju gymma :(((( de va de jag trodde att vi alltid skulle göra lixom, this sux! kan ju inte gymma själv för gymmet är fult av äckliga gubbar som spanar in en och det vill man ju bara inte uppleva ensam :S
aja får se vad jag gör, måste väll övertala någon att bli min gymbuddy i guess :S nä de kommer aldrig gå jag har aldrig varit bra på att få som jag vill x)

iaf ni skulle bara veta allt werid som man får se och uppleva i dusharna på forsgrenska alltås medis, varje gång! det är superspännande ju, nästan lika spännande som mitt senaste avsnitt av dynastin <3<33<3


*pissed

xoxoxo sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0