jag har tråkigt så jag recenserar dagens avsnitt av dynasty:



dagens avsnitt av dynastin: Blake visar sin grymmaste sida vilket jag älskar. nu är han ond mot sitt favoritbarn till och med! men det är bra så att Fallon kanske inte är lika kaxig längre! Krystal visar upp sin moderliga american mom sida: me like. men sen har Claudia typ helt glömt bort att hon är mentalsjuk och börjat leka american mom hon  med. Och steven glömmer bort att han är gay (fast det viste jag att han skulle göra, det är nått som dom typ lägger till för att make an issue!) aja sen kysser han claudia. men helt ärligt så gillar jag inte dom två så det är väll trevligt!

ett riktigt bra avsnitt där! 5/5

xoxoxo sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0