Ja kan inte prata

Tjoo alla! Igår tyckte alla (typ Karin och Sally haha) att ja lät som E.T ni vet den där ailien som pratar konstigt haha. Så skratta dom åt mig och börja mobba mig lite grann. Ida när ja vakna skulle ja prata me pappa och då hade ja fått en helt annan röst ja pratar typ som en transa som försöker låta som en tjej så pappa började skratta as mycke och då börja ja också göra de och nu har ja typ ingen röst kvar.... Greeaat varför ska ja alltid bli sjuk under lov föööör? + att de e as finnt väder och alla kommer va superglada och gå ut. Ja förstår inte när ja säger att ja e sjuk från skolan som ja gjorde i Onsdags(för ja kände mig sjuk juh) så tror inte mina föräldar mig heller dom bara du gjorde de för att missa prov men så va de juh inte alls lixåm och nu istället mår ja jättedåligt och kan inte prata woho! XOXO MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0