intressant dag i skolan (skojjah bah!!!)

woho hej alla! idag är det fredag fett nice jö!
iaf ska hem till mua snart och röka vattenpipa sen vet jag inte... det är iaf sjuuukt varmt ute så man kan ju lixom va ute! uppe på min backa där jag bor är det shortsväder ;) igår snöade det tyyyyp... iad det är fett mysigt att vara ute och promenare nu!
idag på non så var jag värsta smarto och kirrade ett mikroskop och kollade in några snygga DNAs från en smexy kiwi! fett cooolt var det men ingen annan i klassen verkade fatta det.. tröga! (läs: skojjah bah!!!!)
dagens evelyn replik i guess var att hon skrattade ganska evil på non..
det är supersweet times i skulan just nu! talangjakten på g och niornas bal, avslutning och sånt dära... nice!

OMG Dolly älskar oxå kittens!!! <3


xoxoo sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0