iddddaaaaaaaag

idag så har jag varit superduktig och supermodig och tränat själv på medis. tränade i typ en timma :o känner redan att jag orkar mycket mer är förut och jag har typ bara tränat fyra gånger haha x)
iaf iaf...
snart måste jag gå på tråkteater men asso jag tror att det blir bättre nån gång men nuförtiden är det supersegt!
idag var de en helt ok dag in schuul. vi skrev coola manus till coola filmer och så och karin och jag gick en sweet promenad. asso seriöst jag har svårt att posa snyggt och vara seriös när nån fotar. när jag ser hur andra människor posar på bilder och försöker se så snygga/söta ut som möjligt så börjar jag typ skratta för det ser så lame ut och det är så dåligt gjort. iaf men ibland får jag lust att för en gångs skull se schnygg ut...
nu vet ni allt!

xoxoo sally


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0