idag

tjooo! idag så träffade jag karin, edvin (i think) siri och sen siris boyfriend. Vi skulle ha kollat på peruker men affären var stängd. Har iaf bestämt att de e de ja ska satsa på till niornas bal <3 iaf så vi gick till ett coolt punkar kafe kafe 44 tror jag det heter. jag och karin gjorde coola masker och siri och edvin skulle göra en räka av pärlplattor. jag råkade förstöra deras dumma räka så sen vart jag supermobbad! inte ok!
iaf jag tyckte att dom gick alldeles för långt! jävla räka!!!!!!!!!!!!!1111 den förstör mitt LIV!!!!!111
iaf sen gick jag och kakan en kort promenad och pratade om konstiga saker som händer ibland och sen så ja... har jag kollat på dynastin........... som vanligt <<3 aja jag klagar inte, verkligen inte!!!!!!!


siri va en apa..


karin gjorde nått som var SUPERKUL!!!111


min vackra maaask...


siri och edvin och deras räka innan olyckan...........


karins fula mask..


jag vart supermobbad!! vafán vafan lixom??!!!! i'm a ginger! i'm proud! i go to church!


karins dumma egopic... nu när hennes mormor har vart så mycke hos dom så har hon börjat klä sig som en...

xoxoox sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0