hissar och dissar, finnbarrometern tar tempen ;)

finnsally hissar och dissar!!





coola pappiljotter som låter som danska ordet pappiluder hihi. iaf man ser superaawsome ut när man har dom på och man kan få så många coola looks me dom i håret! typ olika sorters hemmafruar... iaf sen när man tar ut dom kan man vara 60 eller 70 tal! och jag antar att tråkos med rakt hår kan få vackra korkskruvar (fast sånna har jag faktiskt under mitt krull behöver inte fler muhahha!)



coola neandertalare! dom var våra älskade släktingar, våran dummar, fulare kusin. Dom såg ut som djur och betedde sig lite så. medans dom inte överlevde istiden i korkade grottor i gibraltar så överlevda människorna i superawsome tält i ryssland, who owns? dom får oss människor att värka supersmarta och bra eftersom att VI överlevde! sen är de fulare oxå <3 en klar hiss!





svenska djur: vafan är det med dom? varför är dom så lame??? kan dom inte vara lite färgglada och agressiva som dom coola djuren i afrika till exempel? jag bara undrar lixom... hur kommer det sig att man i svenska naturprogram får se hur en nästan farlig huggorm nästan lyckas bita en mus medans i de afrikanska får man se krokodiler som skuttar och gigantiska, underliga kalkoner som är aggresiva och lika farliga som bilar? :S jag är förrvirrad, besviken och sur!



fluffigt hår! so not cool man ser så lame ut och det flyger åt alla håll som om det vill ta över världen!! o.O det får alla att kolla på en och alltid när man har fluff så har man kläder som inte ser bra ut till det... det blir för mycke lixom u get my point?? sen får man höra en massa geeks som klagar på deras "fluffiga" hår som typ hänger längs me sidorna helt platt :S

xoxoxo sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0