good news :P

tjoo alla! good news e att jag får åka till lettland å de där om de inte krockar med något viktigt hurra! och om det funkar att anmäla sig å så tyyyp... har världens resfeber ju så det är ju nice! dessutom så e lettland mitt favoritland ett av dom iaf! har ju faktiskt coola vänner där å vem e 4e dels lett typ??? eller ja e 8on dels men jag slår ihop de me de ryska så 4e dels sovjet e jag ;) haha om man säger de till letter så blir de sura x)
iaf i lettland finns de galet gott godis som farmor brukar smuggla in till sverige åt mig <3 dom heter typ mizki och det betyder typ björn i think...
iaf om de blir av så blir det ju superkul!!



xoxoxo sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0