gash life sx!

tjo alla coola! idag var en vanlig tråkig dag in schuul. Hatar måndagar dom e så fucking långa, för mig iaf :( iaf allt var som vanligt.... vi hade första repetitionen för talangjakten så nu vet vi alla som är med typ. nästa är på fredag. det var iaf kul att se ;) de e fett många bra saker som händer om man e me i kulturråder jö! iaf sen senare på sagen kom siri. jag karin och siri tävlade om vem som kunde sita bäst horor. min första såg för sorglig ut och ingen ville ha den men sen ritade jag en tjock amerikansk hora som samlar kakor i en korg och den ville petter ha x) nice... jag tycker att dom passar bra ihop faktiskt! <3

iaf det var nog aaaaaaallt spännande som hänt idag.................................

xoxoxo sallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0