Försov mig

Hej alla! Igår uppdatera ja inget för ja va alldrig inne på internet på kvällen. Iaf täntke uppdatera nu istället för ja har viktiga saker att säga. Anledningen till att ja inte va inne på internet igår va för ja höll på me en sak som ja va tvungen att fixa, alltså en sak försvan så ja va tvungen att fixa tillbaka de if you know what i meean. Ida iaf försov ja mig som inte va så bra för sen fick ja veta att vi har NP just nu hehe så ja får väll göra de nån annan dag. Ooh ja har så lust att va hemma med min sjuka broder men ja ska försöka gå till skolan även fast mitt ansikte e så fucking fult just nu så om de inte går att fixa så stannar ja hemma. Igår såg ja true blood asso gaashi mashi de e så spännande de slutade me att en kille från solbröderna skulle spränga upp alla vampyrer med en bomb han hade på sig, ooh och ja va så nyfiken så ja kollade början på nästa avsnitt på datan och ja vet vilka som överlevde och som tur dog ingen som ja brydde mig om. Nu ska ja göra klart mig till skolan ooh Ciao. XOXOMOA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0