finnkompisarna gör en resa tillbaka till medeltida biologi!

just nu har vi e pågående medeltidsvecka här på finnbloggen! fick nämligen höra idag från moa och karin att de anser att kvinnor är elakare än män. Jag har hört sånt förut. det är skitsack och desutom låter det så fel! är jag den ända som har hört killar snacka skit om varandra och vara fett elaka? tydligen........... :S aja iaf jag försökte med att bah: men det kanske är så att man helt enkelt är trevligare mot det folk av det kön som attraherar en. jag menar 90% av världes befolkning är ju hetro så då kanske den uppfattningen skapas. och moa och karin  ser det ur ett kvinnoperspektiv så kanske de tycker så?
men nej tydligen så vet moa och karin är kvinnor är ondare! vilken tur då att killar oftast är starkare än tjejer och att det finns något som heter kvinnoförtryck, tänk vad hemskt om det var kvinnor som styrde världen?
det skulle nog se ut lite såhär:





tack gode gud att det finns kloka människor som moa och karin som håller koll på alla fakta dårå!
jag tror personligen att dom två har kollat på för mycket amerikansk film och läst för lite smarta böcker men jag kanske inte har någon talan här :o

och vilken tur att världen ju ser ut såhär styrd till största delen av goda män:



xoxoxo sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0