Drömma typ och äckliga stuff

Ooh ja hade en jätte bra dröm för nåra dagar sen den va så underbarlixåm allt va så perfekt och ja va superglad men sen vart ja juh ledsen när ja vakna och insåg att allt va en dröm så de vart juh inte lika bra. Hoppas ja drömmer om de ja vill drömma om inatt och hoppas ja kommer ihåg drömmen så ja kan kolla upp den i cybernet. OOOh ja behöver en drömbok de skulle va bra så ja kunde kolla exagt va allt betyder på direkten lixåm inte behöva söka runt på olika sidor me folk som undrar vad deras drömmar betyder and stuff.

Oh ja hatar känslan när killar över 30 visslar åt en när man e ute eller säger äckliga saker som typ oh va snygg du är eeller en gång när de va en lodis som sa cyckelhjälm åt gående och kollade på mig med äckligmin uuush eller för nåra dar sen när en kille kalla mig knulloffer ja vart lite chokad (haha ser ut som choklad) eftersom ja såg ut som vem som helst och hade mycke kläder på mig men han måste ha varit lite weird i huvet. Iaf ja känner mig så äcklad av sånt när folk e sliskiga och de e alltid när ja har på mig en speciell klännign som alla bah ooh hot typ så ja börjar undra om de e nått fel på den eller nått. AJA Godnatt XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0