dag III I sjukdomens tecken

moa kanske uppdaterar oftare ibland men hon skriver ju ändå bara superkorta inlägg: fuuuusk säger jag!!
idag är jag fortfarande sjuk men de gör inget för nu är det ju snö ute igen muhahahah nu kan ingen skryta om hur kul dom har ute >:D
ja har en massa tråkiga saker som ja måste göra när jag har blitt frisk som till exempel att plugga, städa osv så de e ju en posetiv sak........... i think....................................................
idag har jag varit så uttråkad att jag har läst krogsidorna i nöjesguiden å brev som folk skickar in till DNs psykologer med olika problem. i mitt klena tillstånd e det superintressant! <3

oj kolla ett nytt djur har kommit upp! :o



xoxoxo sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0