Har köpt en cola del 2

Nu sitter jag här och dricker min cola och tänker lite. Föreställ er att allt man tänkte kunde bli sant! Det skulle vara något... Lite farligt oxå! Och tänk vilka olämpliga saker som skulle råka hända vid heeelt fel tillfälle. Världen skulle vara kaaaaoooossss.
Och jag skulle ha min egen lägenhet världens lataste jobb, en källar fylld med.... censur, en liten elefant att ta hand om som inte blev större än en golden retriver, en flygande matta, två kameler som bar mina saker, ett alice i underlandet land för bara mig och en massa annat kul! Vilket härligt liv asså! :D



Jag och min elefant och min matta, heeelt själv. Vilken dröm! Castle in the sky kan ta sig för det här är bättre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0