Finnbarrometern har sagt sitt....

Nu är finnkompisarna hissar och dissaräntligen tillbaka! Här kommer en rad spänande och kanske något förvånande objekt...



Billig och god glass som man kan köpa 16 st för bara 20 kr. Dock tar de slut supersnabbt. Man hinner äta två och sedan är de borta!


Att fylla år. Man får pengar, makt och falska vänner. Och tårta. Mums...



Bågen är chill




Korkade 95or och deras korkade frågor! De enda som skriver frågor till oss för att de inte har förstått är 95or. Och vilken generation var det som gjorde Darin så famous och älskad? Och minns ni vilka som skapade trenden med jeanstights och randiga gina tricot tröjor? Jag säger att 95orna gjorde det! Dom är onda!

En vacker hest född 1995

En viss anonym person som inte har vett att vara trevlig, som ljuger om att han är nyttig och sen tigger glass som ett ryskt gatubarn! Jag tänker inte nämna några namn men han heter Max och han går i vår klass, tyvärr. Ta dina reklampengar och köp din egen glass!

Mucka inte gräl med finnkompisarna!


En viss lärare som verkar i hemlighet hata finnkompisarna, speciellt de utvalda! Hon kanske har blivit förtrollad av Beatrice eller något, men man behöver inte störa ens föräldrar mitt på dagen när de arbetar bara för att två ungar inte har varit i skolan i 20 min! >:(

En protestlista mot den läraren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0