Finnkompisarna gives it right back at you!



Hej finnkompisutvalda!
Jag är ert största fan ni är så söta och jag gillar ju darin precis som ni, tihi! Men jag har en fråga: Häromdagen på cyberspace när jag som vanligt hackade mig in på era datorer så hittade en bild som hette "Mellanmål" och jag letade och letade men hittade ingenting onyttigt på bilden, det var bara russin och gurkor och sånt! Hur kunde ni?
Jag tänker inte säga vems bild det var med det var Sallys.
/Ettbesviketfanfödd1995


Hej ettbesviketfanfödd1995 och tack för ditt mail, finnkompisarna älskar frågor och förvirring!
För det första undrar jag varför du har valt ett så onödigt och långt namn...?
För det andra: Vem har någonsin sagt att vi gillar Darin? Vi HATAR HONOM MEST AV ALLT! Han är finnkompisarnas värsta fiende och han smider alltid onda planer på att förstöra för finnkompisarna! Hur kan du säga att vi gillar honom! Och om du nu gillar honom som du skrev så är du inte värdig att vara vårat fan!
Och varför kallar du internet för cyberspace, det var det töntigaste jag har hört!
Och nu till din fråga: Bilden som du hittade var ett litet privat skämt oss finnkompisar emellan. En av oss bestämde sig för att skojja till det och försöka lura sina vänner att hon hade blivit nyttig, såklart gick ingen på det, vi känner varandra för väl! Trodde du verkligen att jag skulle äta en massa frukt och grönsaker till mellanmål? Och om jag någonsin skulle göra det skulle jag åtminstånde doppa dem i choklad först!
Hoppas du fick svar på din fråga!
/Sally

Som ni ser så är Darin egentiligen en ond parasit! Nej suck your own balls Darin you suck! >:P


Varför är det bara 95or som skriver frågor till oss? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0