Ush!

Hej vener! Idag har jag totaldissat finnbloggen men jag har mina anledningar och dom är att jag var ute hela kvällen med karin och siri och ibland några andra och när jag kom hem nu så vart jag superdupertröööött yey. Orkar inte ladda upp några bilder än från idag, men det kommer. Håll ut alla fans!
Jag kom på något som finnkompisarna verkligen inte gillar här kommer en kort dissarlista:

Hästar. Dom är jobbiga och alltid arga och dom kräks ibland. Varför rida på hestar när det finns ponnies lixom? Och folk som gillar hestar gillar vi inte heller för dom är så jävla jobbiga och dom gillar hestar haha. Det är för det mesta 95or som gillar hestar dock :)

Vilken vacker hest!

Folk som inte gillar finnkompisarna. De kan åka hem till dalarna! >:(

Dalarna! Ush och fy! Dalarna kan suck a monkeys balls! Dessutom så kommer ju Darin därifrån så... Varför  kan inte Han och hans hestar bara stanna där! Bomba dalarna och deras fridfullhet!


Indietyper som är dryga och som gillar Håkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0