Todaai

Idag var en bra dag. Vi hade so och bild woho. Både jag och Moa satt och funderade på samma sak på son och det var inte Gunnar. Men det är inget konstigt med det för Moa och jag är Finntvillingar fast värre än så och därför tänker vi likadant. Det är ganska coolt när man tänker på det men jag är van. Efter skolan gick jag och Mua runt. Vi fikade i allas favoritpark och låg i en stor härlig gunga. Finnade omkring lite och gjorde inget särskilt lixom. Finnchill.
Vi hade klassfoto på morgonen och jag tror att gruppbilden blev bra, men man vet ju aldrig, den där fotografen va lite sjuk faktiskt... Det är hans fel att mitt porträttfoto blev så fel för han ville att man skulle sitta i helt onaturliga poser och då börjar man ju såklart att skratta :(
Men aja, fuck him!


Några coola i vår skoola


Moa luffarsover i gräset


Det var en härlig dag


En snäll nyckelpiga


Vänner


Finnmössor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0