Skuld

Ja ja vet jag har inte uppdaterat något idag men det finns en mycket bra förklaring och den är att ibland så känner man att man vill leva sitt liv på ritkigt. Fast det gjorde jag inte inte idag för jag var med Karin efter skolan hahah. Nejdå, Karin är cool. Som en stol. Vi hade mysigt och finnchillade och kollade på satc, finn!
Men idag var det helt *** onödigt att jag gick till skolan för det var sovmorgon och komp ef så vi hade bara en lektion som jag ändå inte kunde vara med på. Men det var helt ok anyway för jag fick träffa alla snela klasskompisar och snela Helin gav mig två fina presenter :D En äkta finnkompis!
Och imorgon är det finnkalas, be there eller be square (stavning...????????????)! Om ni är inbjudna ofc! Och inga 95or! >:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0