Skillnaden mellan mig och Mortia

Heej eftersom de va en viss person (CHoliiwangwang) tjatade om att ja alldrig skriver om morita längre såå ska ja göra de. Eftersom alla tror vi e exagt lika danna kan ja säga att ni har feeel! Ska rabla upp nåra saker.

Morita som person: Väldigt glad, fyllo, knarkoman, grogluder, älskar att festa och en väldigt bra finnfeaind. Hon har en prick i pannan om nån märkt de. Och bor i Svamplandet älskar buddha och sånt försöker hitta sin inree Nirvana. Hon e inte emo men har varit. Hur hon sluta va emo va för ja sa till henne att man ska va glad i livet gå me i finnkompisarna såå kommer du hitta nirvana och happynes oså gjorde hon de och nu har hon hittat de!





Mooa: Ja e oftast sneeell och glad, har dyslexi och suger på att stava. Ja har alldrig varit emo och kommer alldrig bli de heller. Har en rasta mössa som ja älskar av hela mitt hjärta, cocacola freaak, älskar att posa framför kamra och har en blogg. Nu vet ni nästan allt om mig asoo.

i Sommas när ja hade kort hår.En vanlig Moa min.



Den andra vanliga Moa minen.

Jaanu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0