Oooo...!

Jag har en liten konstig sak som alltid händer mig och det är att jag tyvärr och väldigt ofta tappar smycken när jag är ute. Idag senast tappade jag min fina fina ring från HM. Hitils har jag tappat 4 halsband, ett örhänge eller kanske två och så en ring. Det värsta är att alla halsband som jag ju har tappat har varit min absoluta favoriter. Jag blev helt  galen när de kom bort. Ett halsband kom dock tillbaka, haha det var väldigt konstigt. Jag såg en kompis komma gåendes med det på sig i skolan :s
Haha fast det här kanske beror på att jag alltid har så mycket smycken på sig, det är smällen som man tyvärr får ta. Men nu när  jag skriver det här och kommer och tänka på ett av halsbanden med en rosa unicorn på så blir jag gråtfärdig så nu ska jag nog inte skriva mer om det...

Idag har jag en finnuggla, tinngeling och trendiga Hello Kitty runt halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0