Nämen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Hej igen alla! :) Idag har jag vart med elin och inte hunnit uppdatera något. Vi gick runt lite. Sen gick jag hem och städade hela lägenheten och nu ska jag få 300 kr yey, det behövs verkligen! Sen snart ska jag plugga men ska nog köpa lite chips först kanske hihi. HiHI.
Aja det finns inte så mycket att säga förutom om framtiden. Här är den: Imorgon har vi åsöjoggen fuuuck, sedan har vi då prov på tisda som jag tyvärr måste plugga till ida. Sen en vecka innan jul ungefär ska jag till thailand. Så där har ni hela framtiden, eran oxå. Och inget annat kommer att hända. Inget. Lite synd faktiskt. :)

cya
xoxoxoxoxoxoxox salllyyyyyyyyyyyy


Det var allt från finntvillingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0