Mobbad eller Finn? :o

"Onej, tänk om jag är mobbad?" Känner du igen det här? Då kanske det här är något för dig: testet som du kan göra för att se  om du är Mobbad Eller Finn! Se bara vilken bokstav som du får flest av.

Gör du...

A : På sommrarna åker jag alltid på Computercamp och träffar nya kamrater och bygger avancerade datorer och högteknologiska minirobotar. Sedan brukar vi jämföra kordinater och uträkningar, superkul. Sedan sittar jag vid datan och hackar restan av lovet.

eller...

B: På sommaren är jag med mina vänner. Vi röker vattenpipa, äter en massa choklad och hamburgare och springer runt på ängar med blommor i håret och skrattar. Sedan finnfestar vi och är lata. Att vara ute i solen och sola och grilla fiskpinnar är också en hit!

På internet...

A: Hackar jag in och förstör omtyckta hemsidor. Jag är medlem på apberget och kompisar.se för att hitta nya vänner (För att hitta vänner). Jag älskar Lisaplace blogg och komenterar där varje dag! <3 Hon är coool och tar jättebra bilder. Hatar Dessie och Kissie och jag gillar att skriva arga komentarer till dom, jag bara vet att de bryr sig!

eller...

B: Finnbloggar jag, laddar upp pics på facebook, chattar med andra människor (för jag känner männsikor), spelar farmville, kollar på youtubeklipp och tittar på family guy. Jag gillar att googla på tjock mat och bilder på Star Wars och sådant. Ibland läser jag bloggar men palla komentera! Jag gör album med finnbilder oxå och tittar på biler på markus.

Jag äter...

A: Inte särskillt mycket eftersom att jag är allergisk mot fisk, kött, potatis, frukt, grönsaker, söta saker, salta saker, sura saker, rödbetor, röda frukter, nickel, mat med ben i, mat utan benn i, kyckling, gröt, choklad, riskorn, kokade riskorn, vatten, mjölk, honung, hamburgare, sallad, nyttig mat, onyttig mat och kolhydrater. Jag äter offast välling och dricker joltcola och pizza och riktig cola är det värsta jag vet

eller...

B: Saker som jag älskar som Pizza, hamburgare, korv (i vissa fall) , choklad och kakor. Jag gillar att dricka iste eller äkta cola. Jag slösar hellre pengar på mat än något annat. Det får ibland konsekvenser men det är det värt. Ibland måste man bara äta en pizza. Har jag tio kr går jag till donken ofc! Hello Kitty klubbor är oxå gott!

Jag klär mig...

A: I skjorta, helst kortärmad, med en  ficka som jag kan stoppa mitt anteckningsblock i. Tjocka glasögon eftersom att linser är för töntar och byxorna så högt upp som möjligt. Jag gillar att ha tofflor på fötterna!

eller...

B: Jag har alltid min reggaemössa med mig! Sedan kan jag variera mig en del men jag har alltid något färgglatt på mig. Jag gillar symboler som svampar, Hello Kitty, Finnugglor och löv m.m. T-shirts med tryck är coolt. Helst mimmi pigg, hello kitty, brittney eller star wars. Kan antingen ha inga accessoarer eller en massa!

Jag gillar...

A: Star trek, det skulle kunna vara verkligt! Och så älskar jag high school musical! Mest av allt!

eller....

B: Star Wars är en bra film, men jag gillar den som film och tror inte att det är på riktigt. Harry Potter är mitt liv och jag gillar oxå bratzfilmerna och animerade söta djur som är snälla!

Zac Effron...

A: Är helt perfekt! Jag skriver brev till honom varje dag! Han är så cool och så smart. Han är mjuk innerst inne! Jag älskar HONOM!! Jag brukar prata med en bild av honom när ingen ser i flera timmar. Vanessa Hudgens ska dö. Jag har bilder på honom ÖVERALLT i mitt rum.

eller...

B: Är fulast ever. Ärligt: WTFFFF???!!!! >:O

I skolan....

A: Är jag mobbad. Jag brukar smyga efter de coola barnen och se vad de gör. Seb brukar jag skriva långa anonyma brev till dom. I bland slår de mig, men jag vet att de tycker att jag är cool egentligen. Tyvärr har jag fått besöksförbud av många :( Jag sitter ensam i lunchen och pratar med min gaffel.

eller

B: Är jag med i ett exclusivt gäng. Vi är cuuula på vår skuula och vi dricker cola varje dag. Jag skolkar ibland när jag behöver. Vissa konstiga följer efter oss men vi försöker att ignorera henne.... Vissa lärare är  våra fiender tyvärr medan andra är supercoola! Ibland mobbar jag någon mobbad.

Min vanligaste fras...

A: Är "Enligt mina beräkningar..." "Uräkte fröken jag har en punkt!"  "Zac Effron är mitt liv!!!!!" "Hej lilla gaffel, vad gör du för nått?" "Vem ska till computercamp i år?"

eller...

B: Är "Hej finn!" "Kan du följa med mig jag ska bara köpa en coffee cooler?""Finnfest finnfest!" "Alla är vänner!" "Markus är finnkungen" "Kan jag få låna tio kronor?" "95or är det värsta jag vet!"

Flest A:


Flest A: Du är uppenbarligen den största geeken ever! Zac Effron lixom? Du måste ta tag i ditt liv och sluta stalka folk. Eller dö. Se dokumentären om Moa så kanske det känns bättre, vem vet.

Flest B:


B: Grattis du är superfinn! Antagligen är du redan med i finnkompisarna. Du förstår vad som gäller och vad som inte är finn, t.ex. star trek. Finnfest! Glöm aldrig bort att du är finnilicous!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0