Kakor

Nu har Moa och jag varit och köpt kakor på mitt konsum. Moa fattade inte våra pantmaskiner som vi har här, hon kommer ju faktiskt från the other side of söder lixom. Här på den bättre sidan har vi faktiskt en biståndsknapp så att man kan skänka pantpengarna till barnen i afrika, haha. På vår sida behöver vi ju lixom inte spara varje slant, if u know what i mean! Jag förstår att det kan vara lite svårt för henne att vara här där alla har bara de allra senaste kläderna och bilarna och så. Hemma hos Moa har dom ingen hiss, där får man veva upp sig själv med ett rep.


Moa provade mina finna byxor  för hon hade en cpkjol från 19-talet på sig x)
ooops fjortisredigerad


OOO kakooor


Hihi otrendiga Moa på mitt superhotta konsum... Haha ser ni hennes stenålderskläder hahahaha





Kakooor


Mobbad på min gata


Suck, Moa assoooo! Såå lame x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0