Japp

Lite bilder från idag:


Moa gjorde fashionposer när vi skulle göra reklam för våra reggeamössor som är så fina och som alla älskar.


Vi gick in på en gård och så fick vi syn på gården mitt emot  som var alldeles skogig och tom. Vi hatar den så vi spottade på den, här är ingången som ni ser...


Jag langade värsta dissen och efter det ville Moa tyvärr inte luta sitta på sånna där  brunnslock typ så det var ju inte så kul...




Söta Isra prövade en finnmössa :)

Så fanns det ju då inga bilder på mig men ja lovar att jag var där! Det är sant!
För er som inte ser någon skillnad på mig och Moa (vi är ju trots allt lite lika, finntvillingar och allt) så kan jag säga att Moa har BRUNT hår. INTE blont: BRUNT!
Sådär ja, no more worries :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0