Har köpt en cola

Nu har jag varit ute i kylan och köpt en cola, jag börjar förvandlas till Moa! :o I alla fall så är det en sån där gammal flaska som är mycket billigare och finare än den andra sorten, hihi.

Haha ser helt Cerebral pares (haha google det om ni inte fattar, tänkte lixom bli lite mer intelektull eller nått i mitt språk) ut på bilden, men som sagt så är jag sjuk...
Hade nästan en fajt med nån tant på konsum som blev fett arg när jag frågade henne om hon stod i kön. Sen när tjejen i kassan frågade henne om det var ok att betalning tog lite tid så sa hon "Det är okej för MIG iaf" och verkligen stirrade ner mig! Och jag började nästan skratta x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0