Gör som den söta coca cola björnen

Nu sitter vi hemma hos moa och jag ska strax få smaka soda stream cola som ju ska vara så himla discusting.
Hahaha. Vi ska nog ut sen kanske kanske.
Men man ska ju göra som isbjörnen och dricka den riktiga, goda colan. Fast det är ju lite synd för andra som gör cola kan ju inte göra den lika god eftersom de inte känner till det hemliga receptet. Som ju är kokainblad. Men det har dom väll inte råd med antar jag. Eller så vill dom inte, vad vet jag? Haha. Men inte visste jag att kokain smakade så himla gott... Oupp! :)

Där fick ni ett smakprov på min filosofi som ju är så bra



uppdate: Colan smakade äckligt men helt ok :) Moa är galen och kan inte sluta draaa med sin kniv mot tallriken. Jag tycker att det är lite psyk för det låter så hämskt!!! Men det kanske bara är jag...

/Sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0