Finnkompisarna hissar och dissar!

Så var det dags igen, finnkompisarna hissar och dissar!



Hmmm.... Kanske....Ehh... Kommer inte på något superfinnit just nu, allt är mörkt... men kanske senare...






Svininfluensan är såå geeeky! Bara lämna oss ifred lixom! Och alla bara tjatar om den... Suck nu är vi trötta på svininnfluensan försvinn!!! Bort!
Och varför ska man hålla på och mobba svin som är så söta? Va?? Mobbing är det värsta jag vet...


Håkan Hellström, allas babe. Han är jobbig och vägrar sluta sjunga, trots alla brev som vi har skrivit till honom! Han kan inte ens svara ordenligt och han sjunger som en **** apa: "Hej jag heter Håkan jag gilar att busa alla måste veta allt som jag har gjort ja suger så hårt nananan..." Ungefär så. I alla fall: Det viktiga är att han suger och vi vill att han ska bort, lååångt bort!


Folk som höjjer priser på saker i mataffärer, till exempel som på Willys eller till och med vårat älskade Lidl! Eller som på donken... Plötsligt behöver man en tia PLUS en eller två kronor till för att köpa en vanlig liten hamburgare, offta man har det lixom! Och så koster en kinder maxi helt utan förvarning 15 kr! Nej tacka vet man superbilliga ukrainska varor som inte kostar nothing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0