Cocospopcorn wuuuups!

Hellu ffs!
Idag var det kul. Först satt ja på kungsholmen som är jättefint och läste en tidning. Sen gick jag till stadshuset och fotade som en turist. Sen träffade jag finnkarin och vi gick runt i olika affärer, jag köpte en SVAMPBOBCHOKLAD!!!!12211! och sen åt vi lite pasta och så. Nyss var vi och Siri på bio och såg chanel filmen. Den får 3 goldenfinnar för det var väldigt förutsägbar. När jag sa att "nu kommer den här killen dö, han kommer att köra ihjäl sig nu" så sa karin å siri neeeej då. Sen så gjorde han ju de såklart och då trodde karin cocoshuvet att det var hon som hade sagt att han skulle dö x) Aja vi andra vet ju att det var jag som sa det!
Nu är jag hema och ska läsa om Stahlin,myyys. Hade inte med mig kameran så jag kunde inte fota dagens finnmat tyvärr :( Men det var popcorn och en cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0