Ännu en finnig dag :)

hej alla finnar och ni andra.
Idag i skolan fanns det igen ingenting att äta till luch. Fuck åsö snart byter jag skola till någon som har råd med mat till  alla!
Jag har tappat bort mina nycklar så idag när vacktmästarn skulle knippsa bort låset på mitt skåp som kom det en massa sjuor och ställde sig och kollade på och filmade med sina små mobiler. De tyckte att det var supercoolt och sa att det kom eld när han krossade det och allt. Awwww det var säkert deras första knippsning! Så söta! Typ min 3e.
Aja sen fick jag veta att vi har ett prov imorgon och ett nästa torsdag. Yey kan det inte vara lite fler prov?
Skippade ctyskan idag för jag höll på att gå under av hunger.
Nu sitter jag här och finnmyyyser och snart är det mat yey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0